Wizja nauczania z iPadem

przez Redakcja

Dostępność, współpraca, kreatywność i personalizacja – to 4 filary proponowanej przez Apple wizji nauczania z iPadem – bez względu na sposób i miejsce uczenia się czy zainteresowania. Bazując na badaniach poświęconych wpływowi technologii na proces kształcenia oraz na 40-letnim doświadczeniu we współpracy z nauczycielami na całym świecie, marka Apple tworzy rozwiązania dla szkoły przyszłości. Ową przyszłość kształtuje inwestycja w technologię, która zapewnia szkolnej społeczności dostęp do potężnego ekosystemu rozwiązań dla edukacji.

iPad poszerza horyzonty myślowe uczniów i nauczycieli oraz rozwija sposoby urzeczywistniania pomysłów. Potrafi zamienić się w narzędzie, którego w danym momencie potrzebują — kalkulator, edytor tekstowy czy profesjonalne studio montażowe. Uczniowie mogą w maksymalny sposób wykorzystywać potencjał iPada zgodnie z czterema filarami planowania, które postuluje promowana przez Apple wizja nauczania

Dostępność

dzieci poznają treści w sposób, który nigdy wcześniej nie był możliwy

Współpraca

udostępniają dokumenty online i prowadzą wideokonferencje, a przede wszystkim doskonalą sposoby twórczej pracy i dążenia do wspólnego celu

Kreatywność

uczniowie realizują oryginalne pomysły, rozwijają umiejętności krytycznego myślenia  i odkrywają swoje talenty podczas wszystkich lekcji, nie tylko na plastyce

Personalizacja

decydują o preferowanych sposobach nauki i prezentowania zdobytej wiedzy dzięki optymalnemu wykorzystaniu technologii, uczą się w indywidualnym tempie i kształtują własne ścieżki edukacyjne

Więcej informacji znajdziesz tutaj:

Wizja_ipad-download

Sprawdź także